wtorek, 4 lutego 2020

CZY TO POWRÓT? - GRY I CIEKAWOSTKI

GRY

1. Prezentacja The Ensemble Stars! Big Presentation ~BRAND NEW STARS!!~ from Monthly Ensemble Studio ogłosiła 27 stycznia, że Ensemble Stars !! (z dwoma wykrzyknikami), gra rytmiczna dla idol franczyzy Ensemble Stars!, zostanie wydany w Japonii 9 marca. Happy Elements rozpoczął także transmisję strumieniową filmu otwierającego aplikację, który zawiera piosenkę przewodnią „BRAND NEW STARS”.

Po uruchomieniu Ensemble Stars !! główna aplikacja zostanie podzielona na dwie wersje. Wersja „Basic” pozwoli graczom kontynuować grę, jak zawsze, dzięki zawartości nowego rozdziału. Wersja „Music” będzie zawierać nowy styl gry rytmicznej.

Nowa gra będzie „nowym rozdziałem” dla obecnej mobilnej gry Ensemble Stars!, a tytuł aplikacji zmieni się na Ensemble Stars! dzięki nowej premierze. Uruchomienie aplikacji zaplanowano na drugą połowę 2019 r.
Gra odbywa się w prywatnej szkolnej szkole dla chłopców, której historia polega na odkrywaniu wielu wielkich talentów w showbiznesie. Bohaterem jest samotna uczennica, która ze względu na szczególną sytuację przenosi się do szkoły i wchodzi do szkolnego działu producentów. Gra zawiera osiem różnych jednostek idol i obsada ponad 30 męskich aktorów głosowych.

Premiera anime na podstawie gry miała swoją premierę w lipcu ubiegłego roku. Obsada gry powróciła do anime. Seria obejmuje także mangę, nowelkę, muzyczne adaptacje sceniczne i płyty CD

2. Nintendo ogłosiło 27 stycznia, że przestanie akceptować naprawy konsoli Nintendo Wii 31 marca w Japonii z powodu trudności z uzyskaniem części niezbędnych do napraw. Jeśli wymagane części wyczerpią się przed zapowiedzianą datą, firma może przestać akceptować naprawy wcześniej. Dotyczy to wszystkich kolorów konsoli o numerze modelu [RVL-001].

Wii wprowadzono na rynek w Ameryce Północnej w listopadzie 2006 r., a w Japonii i Europie w grudniu 2006 r. Nintendo zakończyło produkcję Wii w 2013 r. po sprzedaniu ponad 100 milionów sztuk na całym świecie

3. Oficjalna strona franczyzy The IDOLM @ STER ujawniła 28 stycznia, że Shunya Hiruma zagra Kazukiego Tsukumo w grach mobilnych The Idolm @ ster SideM i The Idolm @ ster SideM Live On St @ ge. Hiruma zadebiutował w roli członka jednostki idol F-LAGS w aplikacjach 28 stycznia.

Aktor głosowy Tatsuya Tokutake, który wcześniej grał Kazukiego, wycofał się z branży rozrywkowej 31 grudnia.

Główna gra The Idolm @ ster SideM została wydana w lipcu 2014 roku i jest dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android, a także na Mobage i ChromeApps. Gra ma ponad milion pobrań od stycznia 2019 r. Podobnie jak inne gry The IDOLM @ STER, SideM opiera się na koncepcji „idoli, które możesz produkować”. Aplikacja skupia się na męskich idolach w agencji 315 Production (wymawiane „Saikō Production” lub „Ultimate Production”). Aplikacja The Idolm @ ster SideM Live On St @ ge wyszła w 2017 roku.

Premiera anime w 13 odcinkach gry miała premierę w październiku 2017 r. Specjalny prolog na temat trzech członków jednostki idol Jupiter wyemitowany we wrześniu 2017 r. Crunchyroll transmitował oba anime podczas ich emisji.

Gra The Idolm @ ster SideM również zainspirowała mangę Sumeragiego - The Idolm @ ster SideM Wake Atte Mini!, która rozpoczęła się w 2016 roku, a zakończyła w styczniu 2018 roku. Manga zawiera postacie z serii The Idolm @ ster SideM w super-zdeformowanej formie. Manga Sumeragiego The Idolm @ ster SideM Wake Atte Mini! Returns, wydana we wrześniu 2018 r., a zakończyła się w styczniu 2019 r. Oryginalna manga zainspirowała 12-odcinkowe anime, które miało premierę w październiku 2018 r.

4. Bandai Namco Entertainment America rozpoczęło transmisję zwiastuna postaci 28 stycznia w grze One-Punch Man: A Hero Nobody Knows. Film prezentuje nowe postacie Child Emperor, Spring Mustachio i Amai Mask.

Gra wyjdzie na PS4, Xbox One i PC w Ameryce Północnej i Europie 28 lutego. Gra wyjdzie na PS4 i Xbox One w Japonii 27 lutego. Premie za zamówienie w przedsprzedaży obejmują wczesny dostęp do Saitamy (Dream Version) i dodatkowe stroje dla Saitamy.

W grze polegającej na akcji trzy na trzy gracze tworzą zespoły złożone z trzech postaci, aby zmierzyć się z drużyną przeciwną. Jeśli wybiorą Saitamę, postacie muszą przetrwać wystarczająco długo, aby mógł przybyć przez system przybycia bohatera. Grając dobrze w bitwie tylko z dwiema postaciami, gracze mogą skrócić czas potrzebny na przybycie Saitamy.

Wcześniej potwierdzone postacie to Saitama, Genos, Hellish Blizzard, Speed-o'-Sound Sonic, Mumen Rider, Vaccine Man, Deep Sea King, Mosquito Girl, Carnage Kabuto, Terrible Tornado, Silverfang, Atomic Samurai, Tank-Top Master, Tank- Top Blackhole, Tank-Top Tiger, Metal Bat, Metal Knight, Stinger i Melzargard

5. Bandai Namco Entertainment America rozpoczął transmisję 28 stycznia zwiastuna gry One Piece Pirate Warriors 4 na PS4, Xbox One, Nintendo Switch i PC. Film przedstawia tryb kooperacji online dla czterech graczy oraz ekskluzywne misje online.

Gra zadebiutuje na PS4, Xbox One i Switcha w Japonii 26 marca, a następnie w Azji Południowo-Wschodniej, Europie i obu Amerykach na tych samych konsolach plus PC 27 marca.

Bandai Namco Entertainment otworzyło 21 stycznia przedsprzedaż do gry. Oferty przedpremierowe obejmują przepustkę sezonową do cyfrowej edycji specjalnej gry, która obejmie dziewięć nowych postaci, w tym Charlotte Katakuri jako wczesne odblokowanie. Premie w przedsprzedaży przedstawiają także kostiumy Dynasty Warriors dla Trafalgara Lawa i Boa Hancocka oraz rodzeństwo Vinsmoke jako wczesne odblokowanie. Aktualizacja A Day One zaoferuje kostiumy Wano Kuni dla Luffy'ego, Zoro, Nami i Sanjiego.

Grywalne postacie w grze to: Luffy, Zoro, Usopp, Sanji, Nami, Chopper, Robin, Franky, Brook, Crocodile, Ace, Boa Hancock, Jinbe, Kizaru (Borsalino), Aokiji (Kuzan), Akainu (Sakazuki), Trafalgar Law, Sabo, Bartolomeo, Cavendish, Katakuri, Basil Hawkins, Carrot, Vinsmoke Reiju, Vinsmoke Ichiji, Vinsmoke Niji i Vinsmoke Yonji. Gra będzie miała oryginalną historię, która rozgrywa się w Krainie Wano


6. Bandai Namco Entertainment ogłosiło 28 stycznia, że opracowuje grę fabularną mobilną Saint Seiya Shining Soldiers na iOS i Androida opartą na serii Saint Seiya do światowej premiery. Firma otworzyła oficjalną stronę internetową gry i zaczęła przesyłać strumieniowo dwa zwiastuny, które przedstawiają elementy rozgrywki, postacie i ich ruchy specjalne.

Gra będzie bezpłatna, ale będzie obejmować zakupy w aplikacji. iOS App Store podaje „oczekiwaną” datę premiery 23 kwietnia. Wstępna rejestracja oferująca nagrody w grze jest już dostępna.

Strategiczne RPG oferuje bitwy jeden na jednego oparte na poleceniach. Gracze wybierają trzy postacie z grupy sześciu zgromadzonych wojowników i używają ich do walki z graczami online na całym świecie. Każda postać ma jeden z pięciu typów podobieństwa, z których każdy ma siłę i słabość. Kiedy gracze używają Charge Skills wzmacniają swój Cosmo, co pozwala im na użycie specjalnych ruchów Seventh Sense Art. Gra zawiera również tryb fabularny Cosmo Chronicle Episode z czterema historiami z serii Saint Seiya: 12 Gold Palaces, N. Europe Asgard, Sea God Poseidon i Dark Lord Hades


7. Success i Studio Saizensen otworzyli stronę internetową dla swojej gry Umihara Kawase BaZooKa !! 28 stycznia. Witryna ujawniła, że ​​gra będzie dostępna na PS4, Switcha i Steama „od wiosny do lata 2020 roku”. Gra była wcześniej przewidziana tylko na wydanie letnie.

Witryna dodała również język koreański do obsługiwanych języków gry, oprócz japońskiego, chińskiego (tradycyjnego i uproszczonego) oraz angielskiego.

Sprzedawca Yodobashi podaje, że wersja od Success gry Umihara Kawase Fresh! na PS4 wyjdzie 23 kwietnia w Japonii.

Gra jest najnowszą odsłoną serii Umihara Kawase. W grach gracz kontroluje szefową kuchni sushi, Kawase Umiharę, używając jej wędki do poruszania się po poziomach gry. Nowa gra pozwoli na grę maksymalnie czterem graczom online. Silnik i podstawowa grafika gry pozostają takie same, ale gra będzie kładła nacisk na „konkurencyjną i kooperacyjną akcję wypełniania etapów”. W grze znajdą się zarówno oryginalne postacie, jak i postacie z istniejących gier Success i Studio Saizensen.

Umihara Kawase Fresh! wyszło w Japonii na Nintendo Switch w kwietniu ubiegłego roku. Nicalis wydało grę na Switcha w Ameryce Północnej i Europie w lipcu ubiegłego roku. We wszystkich regionach gra miała zarówno wersję cyfrową, jak i fizyczną. Gra ma wielojęzyczne wsparcie, w tym angielski i chiński. Kiyoshi Sakai opracował grę Umihara Kawase Fresh!, a Toshinobu Kondō zaprojektował postacie i przedstawił ilustracje. Oboje pracowali przy oryginalnej grze Umihara Kawase z 1994 roku.

W 2015 roku firma Agatsuma Entertainment wydała zestaw Umihara Kawase Trilogy na Steama. Zestaw zawiera Umihara Kawase, Umihara Kawase Shun i Sayonara Umihara Kawase Chirari. Gry zostały wycofane ze Steama w styczniu 2016 r. po zamknięciu Agatsuma Entertainment w grudniu 2015 r. Jednak Degica nabyła prawa do gier i ponownie umieściła je na Steamie w styczniu 2016 r.

8. Zgromadzenie prefektury Kagawa przeprowadziło 10 stycznia dyskusję na temat potencjalnych wytycznych dotyczących ograniczenia czasu grania w gry wideo wśród dzieci w celu walki z uzależnieniem od gier wideo. Rząd opublikował dokument z propozycją i otworzył sprawę do publicznego komentarza 23 stycznia.

Sugerowane wytyczne obejmują ograniczenie grania w gry wideo do 60 minut w dni powszednie i 90 minut w weekendy. Zabraniałyby również dzieciom w wieku poniżej 18 lat grania w gry po 22.00 lub 21.00 w przypadku dzieci w wieku poniżej 12 lat. Prefektura nie planuje nałożyć kar na gospodarstwa domowe, które nie przestrzegają wytycznych. Rząd zapewni również informacje i wsparcie dla rodziców i szkół w zakresie środków walki z uzależnieniem od gier wideo.

Według sondażu Wizleap przeprowadzonego pod koniec stycznia przez 1178 rodziców dzieci w wieku szkolnym, ponad 80% rodziców popiera ograniczenia dotyczące czasu grania w gry wideo wśród dzieci w jakiejś formie. Z drugiej strony ITMedia donosi, że propozycje rządu wywołały krytykę w Internecie, a niektóre głosy twierdzą, że proponowane wytyczne są zbyt wygórowane.

Prefektura Kagawa zbiera opinie od mieszkańców do 6 lutego

9. W grudniu japoński krajowy nadawca telewizyjny NHK przeprowadził ankiety dotyczące całej serii Final Fantasy, w tym ulubionej gry, postaci, bossa / wezwania i piosenki. Chociaż sondaże potrwają do 11 lutego, niektóre wstępne wyniki ogłoszono 27 stycznia, ujawniając, że ulubiona postać fanów, Sephiroth (Final Fantasy VII), znajduje się na 12 pozycji, ledwo brakuje jej do pierwszej 10-tki. Tymczasem bohaterka Noctis z Final Fantasy XV, była pod numerem 14.

Ujawnione wyniki ograniczono do części kategorii „postać”, „boss / wezwanie” i „piosenka”. Wyniki pośrednie są następujące:

Ulubione postacie

11. Emet-Selch (Final Fantasy XIV)
12. Sephiroth (Final Fantasy VII)
13. Szkwał (Final Fantasy VIII)
14. Noctis Lucis Caelum (Final Fantasy XV)
15. Auron (Final Fantasy X)
16. Gilgamesh (Final Fantasy V)
17. Terra (Final Fantasy VI)
18. Cain (Final Fantasy IV)
19. Celes (Final Fantasy VI)
20. Vincent (Final Fantasy VII)
21. Shantotto (Final Fantasy XI)
22. Locke (Final Fantasy VI)
23. Crystal Exarch (Final Fantasy XIV)
24. Edgar (Final Fantasy VI)
25. Bartz (Final Fantasy V)
26. Agrias Oaks (Final Fantasy Tactics)
27. Laguna (Final Fantasy VIII)
28. Yuffie (Final Fantasy VII)
29. Rikku (Final Fantasy X)
30. Faris (Final Fantasy V)

Ulubiony boss / wezwanie

11. Safer∙Sephiroth (Final Fantasy VII)
12. Rubicante (Final Fantasy IV)
13. Bahamut (Final Fantasy X)
14. Tsukuyomi (Final Fantasy XIV)
15. Cloud of Darkness (Final Fantasy III)
16. Odin (Final Fantasy XIII)
17. Titan (Final Fantasy XIV)
18. Yiazmat (Final Fantasy XII)
18. Omega: Deltascape v4.0 (Final Fantasy XIV)
20. Phantom Train (Final Fantasy VI)
21. Diabolos (Final Fantasy VIII)
22. Ozma (Final Fantasy IX)
23. Shinryu (Final Fantasy V)
24. Trance Kuja (Final Fantasy IX)
25. Neo Exdeath (Final Fantasy V)
26. Ultima Weapon (Final Fantasy VI)
27. Titania (Final Fantasy XIV)
28. Typhon (Final Fantasy V)
29. Demon Wall (Final Fantasy IV)
30. Yojimbo (Final Fantasy X)

Ulubiona piosenka

4. "Blinded by Light" (Final Fantasy XIII)
5. "Eyes On Me" (Final Fantasy VIII)
6. "One Winged Angel" (Final Fantasy VII)
7. "Aerith's Theme" (Final Fantasy VII)
8. "Melodies Of Life~Final Fantasy" (Final Fantasy IX)
9. "Those Who Fight Further" (Final Fantasy VII)
10. "Main Theme" (Final Fantasy)

Pełne wyniki zostaną ogłoszone w programie NHK BS Premium zaplanowanym na 29 lutego. Ankieta zawiera 57 gier Final Fantasy, około 3300 postaci, 4400 bossów / wezwań i 2900 piosenek do wyboru. Ta ankieta jest nie tylko pierwszym badaniem nadawcy obejmującym gry wideo, ale jest także największą bazą danych do wyboru.

Oficjalny kanał YouTube dla serii Final Fantasy rozpoczął transmisję zwiastuna piosenki i zakulisowego wideo do gry Square Enix Final Fantasy VII Remake 31 stycznia. Filmy przedstawiają piosenkę przewodnią „Hollow” w wykonaniu Yosha (Survive Said the Prophet (OP Sagi Winlandzkiej, OP i ED Banana Fish)). Kompozytor serii Final Fantasy, Nobuo Uematsu, skomponował piosenkę.

Dodatkowo Square Enix ogłosił 31 stycznia, że trasa koncertowa Final Fantasy VII Remake Orchestra odbędzie się od czerwca 2020 r. do lutego 2021 r. Trasa zadebiutuje w Los Angeles 14 czerwca, a zakończy w hali A Międzynarodowego Forum w Tokio w dniach 12–13 lutego 2021 r. Trasa odbędzie się również w Singapurze, Dallas, Phoenix, Nowym Jorku, Chicago, Londynie, Bangkoku i Denver. Dyrygent koncertu Distant Worlds: music from Final Fantasy, Arniego Rotha, powraca, aby poprowadzić trasę koncertową, podczas której wystąpi orkiestra i chór podczas oglądania filmów z gry na dużym ekranie.
Square Enix ogłosił na początku stycznia, że ​​gra na PS4 została opóźniona od 3 marca do 10 kwietnia. Gra miała być wyłącznie na PlayStation do 3 marca 2021 roku. Ogłoszenie nie potwierdziło, czy data ta również została przedłużona.

Gra będzie miała wersje Deluxe, Digital Deluxe i 1st Class. Edycja Deluxe zawiera książkę o sztuce, płytę CD z mini ścieżką dźwiękową oraz DLC Materia for Cactuar. Digital Deluxe Edition zawiera cyfrową książkę o sztuce, cyfrową płytę CD z mini ścieżką dźwiękową oraz DLC Materia na Carbuncle i Cactuar. Edycja 1. klasy zawiera całą zawartość Edycji Deluxe, DLC Materia dla Carbuncle, a także figurkę Play Arts Kai o nazwie „Cloud Strife and Hardy Daytona”. Osoby, które zamówią grę w przedsprzedaży, otrzymają DLC Materia dla Chocobo Chick. Cyfrowe zamówienia w przedsprzedaży będą również zawierać motyw menu PS4.

Tetsuya Nomura potwierdził w wywiadzie w listopadzie 2018 r., że remake był kolejnym priorytetem PR dla Square Enix po wydaniu Kingdom Hearts III w styczniu tego roku. Nomura powraca do remake'u jako reżyser po tym, jak został projektantem postaci w oryginalnej grze, a Kazushige Nojima powraca również, aby napisać scenariusz.

Square Enix stwierdził w japońskim poście na temat gry w maju: „Produkcja trwa w wielu częściach”.

Square Enix ogłosił remake Final Fantasy VII w 2015 roku. Oryginalna gra Square Final Fantasy VII zadebiutowała na PlayStation w 1997 roku

10. SNK rozpoczął transmisję zwiastuna drugiej przepustki sezonowej do gry Samurai Shodown (Samurai Spirits) 28 stycznia. Film pokazuje trzy nadchodzące postacie: Mina Majikina, Sogetsu Kazama i Iroha. Ujawniło także, że Mina Majikina zadebiutuje w grze w lutym.

Samurai Shodown wyszła na PS4 i Xbox One w Japonii i na Zachodzie w czerwcu 2019 r. Wersja Nintendo Switch została wydana w Japonii 12 grudnia, a na zachodzie 25 lutego. Arcade wersja gry zadebiutowała 24 października, a gra wyszła w Stadii 19 listopada.

Poprzednie postacie z DLC to Rimururu, Shizumaru Hisame, Basara, Kazuki Kazama i Wan-fu.

W grze występują trzy nowe grywalne postacie: Darli Dagger, Wu-Ruixiang i Yashamaru Kurama. SNK opracował grę za pomocą Unreal Engine 4. Gra ma japońskie audio z napisami w języku angielskim, japońskim, tradycyjnym chińskim, chińskim uproszczonym, koreańskim, francuskim, włoskim, niemieckim, hiszpańskim, hiszpańsko-amerykańskim i portugalskim brazylijskim.

Akcja gry toczy się pomiędzy wydarzeniami z oryginalnej gry i Samurai Shodown V. W grze biorą udział następujące postacie z poprzednich gier z serii: Haōmaru, Nakoruru, Earthquake, Galford, Hanzo Hattori, Tam Tam, Kyoshiro Senryo, Jubei Yagyu, Ukyo Tachibana, Charlotte, Genjuro Kibagami, Shiki i Yoshitora Tokugawa

11. Nintendo ogłosiło 30 stycznia, że sprzedało 52,48 miliona sztuk Nintendo Switcha na całym świecie na dzień 31 grudnia. Nintendo sprzedało 10,81 miliona Switchów w ciągu trzech miesięcy zakończonych 31 grudnia.

Firma ogłosiła również w swoim raporcie dotyczącym relacji inwestorskich, że sprzedała 16,06 miliona egzemplarzy Pokémon Sword i Pokémon Shield, 5,37 miliona egzemplarzy gry Luigi's Mansion 3, 5,04 miliona egzemplarzy gry Super Mario Maker 2, 2,58 miliona egzemplarzy gry Fire Emblem: Three Houses, 4,19 miliona egzemplarzy gry The Legend of Zelda: Link's Awakening, 2,17 miliona egzemplarzy gry Ring Fit Adventure oraz 1,03 miliona kopii gry Astral Chain.

Nintendo poinformowało 31 października, że ​​konsola sprzedała 41,67 mln sztuk na całym świecie na dzień 30 września. Firma oświadczyła również 17 października, że ​​sprzedała ponad 15 mln Switchów w Ameryce Północnej. Nintendo poinformowało 5 listopada, że ​​sprzedało ponad 10 milionów Switchów w Japonii.

Konsola Nintendo Switch została uruchomiona na całym świecie 3 marca 2017 r. Ręczny system Switch Lite został uruchomiony 20 września. Kompaktowa wersja konsoli Nintendo Switch jest przeznaczona wyłącznie do grania na urządzeniach przenośnych i nie można jej podłączyć do telewizora.


Nintendo potwierdziło w podsumowaniu wyników finansowych 31 stycznia, że nie planuje w tym roku wprowadzić nowego modelu konsoli Nintendo Switch.

Zarówno Microsoft, jak i Sony planują wydać nowe konsole na sezon wakacyjny 2020. Microsoft wyda konsolę Xbox Series X, a Sony wyda konsolę PlayStation 5.

Nintendo of America ogłosiło, że zaoferuje specjalną edycję projektu Nintendo Switch po nadchodzącej grze Animal Crossing: New Horizons. Nowy projekt zadebiutuje 13 marca, przed datą premiery gry 20 marca. Nintendo zaoferuje również futerał „Aloha Edition” dla właścicieli Switch Lite
12. Taito rozpoczął transmisję dwóch filmów promujących grę logiczną Touhou Spell Bubble 30 stycznia. Zapowiedź rozgrywki i 12 nowych piosenek.
Film promocyjny

Wideo „Crossfade” z 12 nowymi utworami

Gra wyjdzie cyfrowo na Nintendo Switch w Japonii 6 lutego
13. Nintendo ogłosiło 29 stycznia w komunikacie prasowym, że apelacja Mari Mobility Development (wcześniej MariCar) została odrzucona przez Sąd Najwyższy ds. Własności Intelektualnej, a firma gokartowa ma zapłacić Nintendo 50 mln jenów (466 000 $) odszkodowania.

Sąd Okręgowy w Tokio nakazał Mari Mobility Development zapłatę 40 mln jenów w wyroku w 2017 r. Mari Mobility Development wniosła odwołanie w dniu 24 lutego 2017 r., przesyłając sprawę do Sądu Najwyższego ds. Własności Intelektualnej. Sąd wydał wyrok tymczasowy w czerwcu.

Nintendo po raz pierwszy wydało informację prasową dotyczącą sporu w lutym 2017 r. MariCar oświadczyła, że ​​ma umowę z Nintendo, która zezwala na działanie tej usługi. Nintendo wniosło jednak sprzeciw do japońskiego Urzędu Patentowego w sprawie znaku towarowego MariCar we wrześniu 2016 r. Urząd odrzucił sprzeciw w styczniu 2017 r., uzasadniając to tym, że „MariCar” / „MariKar” nie jest powszechnie używanym skrótem. Niezależnie od tego MariCar zmienił nazwę na Mari Mobility Development.

Postępowanie ustne w sprawie zostało rozpoczęte w kwietniu 2017 r. W tym czasie Nintendo domagało się odszkodowania w wysokości 10 000 000 jenów (89 000 $). Mari Mobility Development początkowo argumentowała, że ​​nie była odpowiedzialna za korzystanie przez klienta z kostiumów i gokartów, ponieważ zostały one dostarczone przez stronę trzecią, z którą Mari Mobility Development utrzymuje relacje i że Mari Mobility Development jedynie dostarczała i utrzymywała gokarty.

Mari Mobility Development pozwala odwiedzającym zwiedzać ulice Tokio przez znane dzielnice, takie jak Akihabara, Shibuya i Harajuku. Była to szczególnie popularna usługa wśród obcokrajowców, którzy stanowili około 90% jej klientów i potrzebowali jedynie międzynarodowego prawa jazdy, aby wziąć udział
14. 20-26 stycznia w Japonii sprzedały się: Yakuza: Like a Dragon - 196 712 egzemplarzy od 16 stycznia, Pokémon Sword & Shield - 3 350 308 egzemplarzy od 15 listopada, Dragon Ball Z: Kakarot - 115 206 egzemplarzy od 16 stycznia, Romance of the Three Kingdoms XIV - 25 835 egzemplarzy od 16 stycznia, Tokyo Mirage Sessions #FE Encore - 23 094 egzemplarzy od 17 stycznia i void tRrLM(); //void teRraLiuM - 4759 egzemplarzy na Switcha i 3459 egzemplarzy na PS4 od 23 stycznia. Pozostały ranking

15. Blog PlayStation Sony w Japonii ogłosił 31 stycznia, że 23 kwietnia wyjdzie gra Falcom - The Legend of Heroes: Zero no Kiseki Kai (Trails of Zero) na PS4, a gra na PS4 The Legend of Heroes: Ao no Kiseki Kai (Trails of Blue) wyjdzie 28 maja.

Porty oryginalnych gier The Legend of Heroes: Zero no Kiseki i The Legend of Heroes: Ao no Kiseki na PSP oferują szybkość klatek 60 klatek na sekundę w wysokiej rozdzielczości, w pełni dźwięczne opowiadania główne, ulepszoną jakość dźwięku i „high-speed skip mode” dla opowieści.

Oryginalna gra The Legend of Heroes: Ao no Kiseki została wydana na PSP we wrześniu 2011 roku, a port The Legend of Heroes: Ao no Kiseki został wydany na PS Vita w czerwcu 2014 roku. Gra jest kontynuacją gry The Legend of Heroes: Zero no Gra Kiseki, która została wydana na PSP we wrześniu 2010 r. oraz na PS Vita jako The Legend of Heroes: Zero no Kiseki Evolution w październiku 2012 r.

The Legend of Heroes: Hajimari no Kiseki (Trails of the Beginning), nowa gra z serii The Legend of Heroes 'Trails, pojawi się na PS4 w Japonii tego lata

16. Dwie z najpopularniejszych nowelek fantasy GA Bunko mają crossover w grze mobilnej Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Memoria Freese, znanej również jako DanMachi: Memoria Freese (lub DanMemo) W wydarzeniu współpracy „Dungeon & Goblins” wezmą udział bohaterowie zarówno z Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?, jak i Goblin Slayera. Kampania opowieści zostanie napisana przez autorów dwóch nowelek Fujino Ōmoriego i Kumo Kagyu odpowiednio.

Część 1 wydarzenia potrwa od 31 stycznia do 27 lutego. Po wypełnieniu historii zyskasz kilka 4-gwiazdkowych postaci z Goblin Slayera. Wydarzenie fabularne odbędzie się w tym samym czasie, co dwa specjalne baseny gacha: "Dungeon & Goblins Gacha Shukumei" (Dungeon & Goblins Gacha Destiny) i "Dungeons & Goblins Gacha Gūzen" (Dungeons & Goblins Gacha Coincidence).

Wright Flyer Studios z GREE opracował DanMemo i uruchomił ją w Japonii na urządzenia z iOS i Androidem w czerwcu 2017 r. Crunchyroll, Sumitomo Corporation i GREE uruchomiły wersję angielską w marcu 2018 r. Gra jest oparta na anime Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?, którego pierwszy sezon miał swoją premierę w kwietniu 2015 roku. Drugi sezon miał swoją premierę w lipcu 2019 roku, a trzeci sezon będzie miał premierę w Japonii latem.

Premiera anime Goblin Slayer odbyła się w Japonii w październiku 2018 r. Odcinek kinowy anime Goblin Slayer: Goblin's Crown zostanie otwarty w japońskich kinach 1 lutego

17. Null & Peta -Invasion of the Queen Bug-, 2D gra akcji oryginalnego projektu multimedialnego Null & Peta od Tokyotoon i Shinei Animation, wyszła na całym świecie na Steama 31 stycznia. Oficjalny kanał gry i anime na YouTube rozpoczął transmisję angielskiego filmu promocyjnego dotyczącego premiery gry.

Pełne anime (12 regularnych odcinków plus jeden odcinek OVA) również pojawiło się cyfrowo na Steamie jako część pakietu Edycji Deluxe. Pakiet zawiera grę, anime, artbook, ścieżki dźwiękowe z gry i anime oraz wideo z komentarzem audio. Fizyczne wydanie anime, które obejmuje także klucz Steam do gry, wyszło 31 stycznia w Japonii.
Premiera anime odbyła się 4 października w Japonii. Następnie anime zadebiutowało w telewizji tego samego dnia w Japonii. Crunchyroll transmitował serię nadawaną w Japonii

18. Bandai Namco Entertainment rozpoczął transmisję 31 stycznia siedmiominutowego zwiastuna gry Captain Tsubasa: Rise of New Champions na PS4, Nintendo Switch i PC.

Gra wyjdzie w tym roku w obu Amerykach, Europie i Japonii.

Gra będzie pierwszym wydaniem serii na konsole od 10 lat. Gra będzie zawierać japoński dźwięk z napisami w języku angielskim, neutralnym hiszpańskim i portugalskim brazylijskim. Tryby rozgrywki obejmują Story Modes, Versus Mode i Online Versus Mode.

Bandai Namco Entertainment i Shueisha wspólnie zarejestrowali znak towarowy dla „Rise of New Champions” 2 września, który również został opublikowany 17 września.

Gra mobilna Captain Tsubasa Zero ~Kimeru! Miracle Shoot~ na iOS i Androida wprowadzona na rynek w Japonii w październiku 2018 r.

19. XSEED Games ogłosiło 31 stycznia, że gra walki Cygames i Arc System Works - Granblue Fantasy: Versus na PS4 zostanie wydana na PS4 w Ameryce Północnej 3 marca. Firma zaczęła także transmitować zwiastun ogłoszenia.

Premiera gry odbędzie się w Japonii na PS4 6 lutego. Gra w Japonii pierwotnie miała wyjść w 2019 r.
Marvelous Europe wyda również tę grę w Europie w pierwszym kwartale 2020 roku. Zarówno XSEED Games, jak i Marvelous Europe wydadzą Physical Premium Edition (powyżej), Digital Deluxe Edition i Digital Character Pass Set.

Wszystkie trzy wersje będą zawierać pakiet kolorów, zestaw motywów i zestawów PS4 oraz awatar, a także kod do wykorzystania przedmiotów na grę mobilną Granblue Fantasy (kod będzie również dostępny dla tych, którzy kupią fizyczną i cyfrową standardową edycję gry). Physical Premium Edition i Digital Deluxe Edition będą zawierać ścieżkę dźwiękową gry i artbook. Zarówno Digital Deluxe Edition, jak i Digital Character Pass Set będą zawierać przepustkę dla pięciu nadchodzących postaci (przepustka jest również cyfrowo dostępna osobno), a Digital Deluxe Edition będzie również zawierać ekskluzywną ilustrację motywu PS4.

Reżyser gry Tetsuya Fukuhara podobno powiedział w lutym zeszłego roku, że gra zostanie uruchomiona jednocześnie na całym świecie. Do ujawnionych do tej pory postaci należą Gran, Katalina, Charlotta, Lancelot, Ferry, Lowain, Ladiva, Percival, Metera, Zeta i Vaserage. Stella Magna komponuje muzykę do gry.

Pierwsza przepustka postaci będzie miała w sumie pięć postaci. Chaos Bringer i Narmaya zadebiutują w marcu, a Soriz i Djeeta zadebiutują w kwietniu. Belial będzie częścią gry Character Pass 2 jako DLC. Postać pojawi się również w historii RPG Mode w grze. Dodatkowo Chaos Bringer będzie w grze postacią bossa.

Cygames wypuściło oryginalną grę Granblue Fantasy w 2014 roku, a gra ma ponad 23 miliony pobrań. Cygames pracuje także nad grą Granblue Fantasy: Relink na PS4, która zostanie wydana jednocześnie na całym świecie. Cygames przejął opracowanie gry od Platinum Games w lutym. Gra jest planowana na języki angielski, francuski, włoski, niemiecki i hiszpański

20. Oficjalne konto na Twitterze gry mobilnej Release the Spyce secret fragrance ujawniło 31 stycznia, że gra zakończy serwis 31 marca. Szczegóły wyłączenia są dostępne w aplikacji.

Aplikacja oparta na oryginalnym anime Release the Spyce uruchomiona na urządzeniach z iOS i Androidem w Japonii 12 lutego 2019 r. W grę można grać bezpłatnie, ale obejmuje ona zakupy w aplikacji.

W grze występuje nowa postać Hisui Munechika (Mayu Sagara). Postać jest częścią nowej organizacji członków w czarnych garniturach w grze o nazwie „Nagi no Butai” (The Calm Unit). Takehana Note zaprojektował postać.

Premiera anime w Japonii odbyła się w październiku 2018 r., a HIDIVE transmitował serię w trakcie jej emisji, a także transmitował angielski dub. Sentai Filmworks licencjonowało anime na płytach.

Manga Meii Mitsuki - Release The Spyce - Naisho no Mission (Secret Mission) zadebiutowała w styczniu 2018 r., a serializację zakończyła w grudniu 2018 r.


21. Mangaka Rensuke Oshikiri (Hi Score Girl, Zashiki-Warashi no Tatami-chan) przedstawił oryginalną historię i projekty postaci dla gry mobilnej fuzz - Galaxyz, która została uruchomiona na urządzenia z systemem iOS i Android 31 stycznia. Fuzz rozpoczął transmisję wideo wprowadzającego do gry 22 stycznia. Film zawiera wstawkę Rico Sasaki „Galaxyz”.

Bohaterem gry jest słaby chłopiec, który stracił wspomnienia i moc. Chłopiec spotyka bohaterkę gry Kaname, która mu pomaga. Bohater łączy siły z grupą kosmitów, aby chronić świat przed innymi najeźdźcami.

W „grze taktycznej w czasie rzeczywistym” gracze przewidują ruchy najeżdżających kosmitów i dotykają ekranu, aby przywołać sojuszniczych kosmitów. Gra strategiczna oferuje automatyczne bitwy.

Obsada gry obejmuje Ami Maeshima (Aya Maruyama w BanG Dream!) jako Kaname; Shōhei Komatsu jako Rui, tajemniczy chłopiec, który zna przeszłość bohatera; oraz Kenjiro Tsuda jako Dants, lider grupy Psychis.

Oshikiri przeprowadził kampanię crowdfundingową od 25 października do 25 grudnia dla swojego mini projektu anime Zashiki-Warashi no Tatami-chan (Tatami-chan The Guest Room Spirit). Projekt byłby debiutem reżyserskim Oshikiriego w anime, a także rysował sztukę, pisał scenariusze i szkicował oryginalne projekty postaci

22. Producent gier Ryota Niitsuma ogłosił 2 lutego na Twitterze, że odchodzi z CAPCOM. Niitsuma podziękował swoim followersom za ich wsparcie podczas jego pracy w firmie. Powiedział, że będzie nadal pracował jako producent w branży gier.

Niitsuma powiedział na Twitterze 25 października, że nie pracuje już nad grami walki.

Podczas pracy w CAPCOM Niitsuma pracował jako producent przy takich grach, jak Tatsunoko vs. CAPCOM, Tatsunoko vs. CAPCOM: Ultimate All-Stars, Marvel vs. CAPCOM 3: Fate of Two Worlds, Ultimate Marvel vs. CAPCOM 3 i JoJo's Bizarre Adventure HD Ver.

Producent CAPCOM, Shintarō Kojima, znany ze swojej pracy nad serią Monster Hunter, również ogłosił 16 grudnia, że opuścił CAPCOM

23. Oficjalna strona internetowa konwentu z grami wideo w Tajpej - Taipei Game Show ogłosiła 31 stycznia, że organizatorzy wydarzenia przełożyli wydarzenie na jakiś czas do tego lata ze względu na obawy związane z wybuchem koronawirusa w Wuhan. Organizatorzy ogłoszą nowy harmonogram wydarzenia w późniejszym terminie, ale nadal będzie miało miejsce w Hali 1 centrum wystawowego Taipei Nangang.

Wydarzenie było wcześniej zaplanowane na 6 do 9 lutego. Wydarzenie miało na celu odsłonięcie nowego materiału do nadchodzącej gry Elden Ring od From Software.

Pierwszy wybuch nowego koronawirusa miał miejsce w grudniu w Wuhang w Chinach, a następnie zaczął rozprzestrzeniać się w różnym tempie i intensywności w wielu częściach globu poprzez inkubację u gospodarzy ludzkich, co doprowadziło Światową Organizację Zdrowia (WHO) do ogłoszenia katastrofy zdrowotnej na świecie 30 stycznia. Ponad 17 000 potwierdzonych zarażonych osób, z których ogromna większość znajduje się w Chinach kontynentalnych. Filipiny odnotowały pierwszą śmierć zarażonej osoby poza Chinami 2 lutego. WHO zasugerowała śmiertelność wirusa na poziomie 3%

24. 3 lutego Platinum Games otworzyło stronę zwiastuna „Platinum4”. Na stronie znajduje się duża cyfra cztery, a firma nie dostarczyła żadnych dalszych informacji.

Firma ogłosiła 7 stycznia, że otrzymała inwestycję związaną z kapitałem od chińskiej spółki Tencent Holdings Limited. W ogłoszeniu zauważono, że Platinum Games zachowa swoją niezależność, a struktura korporacyjna pozostanie taka sama.

Producent Platinum Games, Atsushi Inaba, ujawnił w maju 2017 r., że firma planuje opublikować własne tytuły, oprócz istniejących operacji planowania i rozwoju. Inaba stwierdził, że pierwszy tytuł, który firma planuje wydać samodzielnie, będzie miał niewielki zakres, ale „czysto platynowy kolor” i zapewni elementy gry, na których koncentrowała się firma.

Platinum Games jest znane z opracowywania takich tytułów, jak Bayonetta, Vanquish, Astral Chain, Metal Gear Rising: Revengeance, Star Fox Zero, Nier: Automata i The Wonderful 101.

3 lutego firma Platinum Games rozpoczęła kampanię Kickstarter dla gry The Wonderful 101: Remastered, zremasterowanej gry akcji The Wonderful 101 Wii U na konsolę Nintendo Switch. Platinum Games planuje wydać remaster w kwietniu. Firma rozpoczęła także transmisję wideo z kampanii.

Kampania przekroczyła swój podstawowy cel 50 010 $, aby sfinansować wersję Switch w ciągu godziny. Kampania zebrała 468 190 $ w momencie publikacji w prasie. Kampania zakończy się 6 marca.

Kampania przekroczyła swój początkowy cel 250 000 $ pierwszego dnia, aby sfinansować wydanie gry na Steama. Jeśli kampania zbierze 500 000 $ na dodatkowy cel, Platinum Games wyda grę na PS4. Pracownicy ujawnią więcej celów dodatkowych w przyszłości.

Nagrody dla backerów obejmują cyfrową lub fizyczną kopię gry, skróconą cyfrową ścieżkę dźwiękową, skróconą i pełną ścieżkę dźwiękową na CD, cyfrowy komiks, breloczek, koszulkę, zestaw naklejek, fizyczny komiks, kartę identyfikacyjną Centinels, książkę w miękkiej okładce, akrylowy „” Wonderful-Pendant, „ścieżka dźwiękowa z płyty winylowej, niestandardowe kontrolery”, „dziękuję” w artbooku, przycisk, 12-calowa figura, zestaw zabawek, platynowe trofeum, „Wonder-Mask”, „Wonder-Jacket” i opcja, aby reżyser gry Hideki Kamiya zablokował backera na Twitterze.

Platinum Games wyda grę samodzielnie i będzie to pierwsza próba jej opublikowania. Nintendo opublikowało oryginalną grę na Wii U.

The Wonderful 101 została wydana na Wii U w Japonii, Europie i Australii w sierpniu 2013 r., a także w Ameryce Północnej we wrześniu 2013 r.

Kamiya (Bayonetta) wyreżyserował tytuł w Platinum Games. W tej historii kosmici atakują Ziemię, a grupa nieoczekiwanych bohaterów musi połączyć siły i współpracować, aby powstrzymać inwazję, ponieważ kosmici są zbyt potężni, aby bohaterowie mogli walczyć sami. Każdy bohater może przekształcić się w potężną broń, aby zaatakować kosmitów, lub może przekształcić się w inne obiekty, takie jak most, aby pomóc zespołowi przemierzać otoczenie. Gracze pracują nad rekrutacją obywateli, którzy dołączą do drużyny bohaterów i poszerzą jej zdolności transformacyjne.

Kampania Wonderful 101: Remastered Kickstarter jest pierwszym z czterech ogłoszeń na stronie zwiastuna „Platinum4” firmy Platinum Games, którą firma otworzyła 3 lutego. Witryna zawiera pozostałe trzy ogłoszenia, które wkrótce będą dostępne

25. XSEED Games ogłosiło 3 lutego, że gra Daemon X Machina od Marvelous Entertainment zostanie uruchomiona na PC z systemem Windows 13 lutego na całym świecie. Firma zaczęła także transmitować zwiastun ogłoszenia.

Gra jest już dostępna w przedsprzedaży ze zniżką. Osoby, które kupią grę w okresie przedsprzedażowym lub w ciągu miesiąca od jej premiery, otrzymają ekskluzywne dodatkowe treści w grze, takie jak mech Arsenał, kombinezony Outer i zestaw pięciu broni.

Wydanie na PC będzie zawierało aktualizacje wizualne, dodatkowe opcje dostosowywania oraz obsługę padów, klawiatury i myszy. Wydanie obejmie wszystkie poprzednie aktualizacje treści, z wyjątkiem niektórych licencjonowanych DLC.

Gra wyszła na konsolę Nintendo Switch 13 września. Studio anime Satelight (Macross Frontier, Aquarion) animowało film prolog do gry.

Marvelous Entertainment opisuje grę:

Kiedy księżyc się rozpadł, niebo krwawiło na czerwono światłem, zapoczątkowując apokaliptyczną nową erę… i aby przetrwać, musisz walczyć. Jako najemnik broń Ziemi w szybkiej walce ze skorumpowanymi robotami w serii misji z kokpitu swojego arsenału, w pełni konfigurowalnego mecha. Wyposaż swój arsenał w szeroki wachlarz części i broni, uzyskaj więcej z powalonych wrogich arsenałów i zamieniaj je w locie, aby dopasować się do Twojej strategii w obliczu stale rosnących zagrożeń.

Shoji Kawamori (Macross) jest projektantem mechanicznym, a Yūsuke Kozaki (Fire Emblem) projektuje postacie. Junichi Nakatsuru i Rio Hamamoto komponują muzykę. Ken Awata i Ken Karube reżyserują grę. Grę produkuje Kenichiro Tsukuda

26. Według danych Sensor Tower Store Intelligence gra mobilna Fate / Grand Order zarobiła na całym świecie 4 mld $ w styczniu 2020 roku. Ślady danych od premiery gry w sierpniu 2015 r. 81,5% (3,3 mld $) pochodziło od graczy w Japonii. 10,4% (416 mln $) pochodziło z Chin, a 3,8% (151,8 mln $) pochodziło ze Stanów Zjednoczonych. Pamiętajcie, że Sensor Tower nie śledzi przychodów z zewnętrznych sklepów z Androidem w Chinach i innych regionach.

Tylko w 2018 r. gra wygenerowała 1,2 mld $ z wydatków użytkowników. W 2019 r. zarobiła 1,1 mld $. Gra miała stosunkowo wolniejszy rok w 2019 roku; jej wersja na iOS po raz pierwszy od czasu premiery gry wypadła z rankingu 50 najlepszych sprzedaży w japońskim App Store. Niemniej jednak gra przekroczyła w ubiegłym roku sprzedaż o wartości 3 mld $, zarabiając w ciągu czterech lat więcej niż seria Metal Gear w całej swojej 32-letniej historii.

Średni przychód z gry na pobranie wynosi około 291 $ na całym świecie. Na rynku japońskim średni przychód na pobranie wynosi 487 $.

Dane ze sklepu App Store pokazują, że wersja na iOS zarobiła prawie 2,3 mld $, czyli około 57,1% przychodów w całym okresie życia. W Google Play gra zarobiła ponad 1,7 mld $, czyli 42,9%. App Store stanowi 8,3 miliona pobrań, co stanowi 60,4% wszystkich pobrań gry.

Aniplex wypuścił grę mobilną Fate / Grand Order w Japonii latem 2015 roku. Gra została wydana w języku angielskim w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie w czerwcu 2017 roku. Fate / Grand Order otrzymuje serię anime i projekt filmowy. W 2018 roku gra świętowała 14 milionów pobrań

CIEKAWOSTKI

1. Oficjalna strona internetowa grupy idoli Keyakizaka46 ujawniła 23 stycznia, że członkini Yurina Hirate odchodzi z grupy. Zawiadomienie odróżnia Hirate od koleżanek które odeszły, Nany Ody i Miyu Suzumoto, stwierdzając, że „opuszcza” grupę, a nie „kończy” z nią.

W japońskich grupach idoli „kończących” organizuje ostatni występ wysyłając fanów.

Chociaż zawiadomienie nie podaje powodu wycofania się Hirate z grupy, jej rezygnacja następuje po latach problemów zdrowotnych. W 2018 roku spadła ze sceny podczas koncertu i odniosła niewielkie obrażenia. W grudniu tego samego roku zrobiła sobie dłuższą przerwę od aktywności idoli z powodu niestabilności stawu krzyżowo-biodrowego.

Zawiadomienie Keyakizaka46 podziękowało fanom za wsparcie. Wreszcie oświadczył, że idolka Shiori Satō zrobi sobie przerwę od działań idolki. Jej powrót zostanie ogłoszony w późniejszym terminie.

Poza tym, że należy do grupy idoli, Hirate gra Hibiki Akui w filmie Live-Action Hibiki: Shōsetsuka ni Naru Hōhō (Hibiki ~How to Become a Novelist~).

Keyakizaka46 to siostrzana grupa idoli Nogizaka46, która z kolei jest spin-offową „konkurencyjną” grupą popularnej AKB48. Grupa powstała w 2015 roku

2. Minęło dużo czasu, ale pełny teledysk Triggera do serii multimedialnej IDOLiSH7 jest już dostępny. Studio anime stworzyło teledysk do piosenki „Crescent rise”, singla grupy w grze o nazwie Trigger.

Film przedstawia pierwszą współpracę z Idolish 7 dla studia anime Trigger. Trio idola Trigger składa się z Gaku Yaotome (Wataru Hatano), Tenn Kujo (Sōma Saitō) i Ryunosuke Tsunashi (Takuya Satou).

Teledysk grupy do utworu „Leopard Eyes” był animowany przez NAZ, „DAYBREAK INTERLUDE” był animowany przez Bones, a „DIAMOND FUSION” animowany przez Kamikaze Douga.

„Crescent rise” to finał czterech nowych singli, które zostaną wydane w tym miesiącu. Nowe single grup IDOLiSH7, ŹOOĻ, Re: vale są w sprzedaży.

TROYCA wydała w zeszłym tygodniu animowany teledysk Re: vale. Duet Re: vale składa się z postaci Momo (Souichiro Hoshi) i Yuki (Shinnosuke Tachibana).
Studio ufotable zajmuje się filmem ŹOOL, który miał swoją premierę 16 grudnia. W skład grupy wchodzą postacie Haruka Isumi (Yūya Hirose (Benito w Hakumei to Mikochi, Yuuta Hibiki w SSSS.Gridman, Banka Yobou w Toaru Kagaku no Railgun T, Klein Balheim w Youjo Senki)), Toma Inumaru (Subaru Kimura), Minami Natsume (Kōtarō Nishiyama (Frate Vanetti w 91 Days, Tooru Iwashimizu w Free, Kazuhito Narita w Haikyuu, Yoshiharu Hisomu w Kiznaiver)) i Torao Mido (Takashi Kondo (Angelo Lagusa w 91 Days, Train Heartnet w Black Cat, Kurokawa w Bokura wa Minna Kawaiisou, Subaru Sakamaki w Diabolik Lovers, Hibiki Laytis w Fairy Tail, Kyouya Hibari w Katekyo Hitman Reborn, Suigetsu Hoozuki w Naruto/Boruto, Shou w Pretty Rhythm, Ritsu Onodera w Sekaiichi Hatsukoi, Kid Coega w Tengen Toppa Gurren Lagann, Hayato Hayama w Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru, Bullet Silver w Zettai Karen Children, Kogitsunemaru w Touken Ranbu)).
Land of the Lustrous od Studio Orange animował teledysk grupy „Mr. AFFECTiON” grupy IDOLiSH7. Film został opublikowany 16 grudnia.
Siedmioosobowa grupa IDOLiSH7 obejmuje Toshiki Masuda jako Iori Izumi, Yusuke Shirai jako Yamato Nikaidō, Tsubasa Yonaga jako Mitsuki Izumi, KENN jako Tamaki Yotsuba, Atsushi Abe jako Sōgo Ōsaka, Takuya Eguchi jako Nagi Rokuya i Kensho Ono jako Riku Nanase.

Nowe utwory z płyt CD zostały przedstawione w części 4 gry mobilnej IDOLiSH7.

Drugi sezon anime IDOLiSH7 autorstwa studia TROYCA będzie miał premierę w kwietniu pod tytułem Second Beat IDOLiSH7! Crunchyroll przesyła strumieniowo serię nadawaną w Japonii

3. Sony zaprezentowało 28 stycznia swój nowy zegarek na rękę „Kawamori Edition” ze smartwatchem Wena z reżyserem anime Macross i projektantem mechanicznym Shojim Kawamorim i oczywiście jest w komplecie z reklamą anime. Film zawiera wiele estetycznych i stylistycznych tropów Kawamoriego, a nawet chwali się piosenką BUMP OF CHICKEN (OP i ED Sangatsu no Lion, OP i ED Karakuri Circus, OP i ED Kekkai Sensen, OP Tales of the Abyss) „Sirius”.

Samoloty pokazane na filmie ściśle przywołują konstrukcję zmiennego myśliwca YF-19 / VF-19 o zmiennym skoku do przodu, który po raz pierwszy pojawił się w Macross Plus i Macross 7, ale wydaje się również czerpać inspirację z prawdziwego myśliwca, z kanardami powszechnymi w Europejskich myśliwcach i wlot powietrza podobny do F-16. Ikoniczny motyw dłoni w kształcie wojownika pojawił się także po raz pierwszy w Macross Plus.

Kawamori zaprojektował obudowę, która będzie wysyłana wraz z produktem Wena Wrist. Sam zegarek jest konstrukcją mechaniczną, przywołującą elementy pilotażowe. Konstrukcja tarczy przywołuje wskaźnik położenia / sztuczny horyzont widoczny na desce rozdzielczej myśliwca, przy czym jedna strona ma konstrukcję otwartego serca pokazującą ruch mechaniczny. Pozycja 12:00 jest wskazywana przez białą strzałkę, wspólną dla wielu zegarków pilotowych.

Produkt Sony to inteligentna opaska na rękę lub bransoletka, którą można przymocować do większości konwencjonalnych zegarków. Jest to próba sparowania przez Sony funkcjonalności smartwatcha z klasycznymi luksusowymi zegarkami. Zestaw „Kawamori Edition” jest wysyłany 28 marca w ograniczonym nakładzie 600 sztuk w kolorze czarnym, czerwonym lub niebieskim z sugerowaną ceną detaliczną ... 79 000 jenów (724 $). 40 „kompletnych zestawów” ze wszystkimi trzema kolorami i ręcznie autografowanym etui kosztuje 149 000 jenów (1 370 $).

Kawamori jest prawdopodobnie najbardziej znany z tego, że jest kluczowym twórczym planistą w serii anime The Super Dimension Fortress Macross. Zaprojektował większość kultowego mecha „zmiennego wojownika” z serii i nadzorował większość głównych części serii, w tym najnowszą Macross Delta. Kawamori stworzył także serie Aquarion, AKB0048 i Arjuna, a ostatnio był reżyserem Jūshinki Pandora w Satelight, studiu anime, dla którego pełni funkcję dyrektora zarządu. Jest uznawany za oryginalnego twórcę The Vision of Escaflowne, Basquash ! i Nobunaga The Fool.
Poza anime zaprojektował jeden z wariantów psów robotów Aibo firmy Sony i przyczynił się do zaprojektowania zabawek Diaclone Car Robot Takary, które ostatecznie stały się Optimusem Prime'em, Prowlem, Ironhidem i innymi zabawkami z linii Transformers Hasbro. Jego wkład w grę obejmuje oryginalne projekty mechaniczne serii Armored Core i broń Devil Breaker w grze Devil May Cry 5

4. Witryna portalu Sunrise Gundam.info ogłosiła 28 stycznia, że kawiarnia Gundam w tokijskiej dzielnicy Akihabara zostanie tymczasowo zamknięta 23 marca ze względu na remonty, które powiększą kawiarnię czterokrotnie w stosunku do jej obecnej powierzchni. Kawiarnia zostanie ponownie otwarta w lipcu, około trzech miesięcy po 10. rocznicy.

AKB48 Cafe & Shop, który był kiedyś obok kawiarni Gundam Cafe, został niedawno zamknięty 31 grudnia z powodu planowanych remontów w okolicach dworca kolejowego Akihabara.

Gundam Cafe została otwarta w 2010 roku jako pierwsza w swoim rodzaju i od tego czasu rozwija się wraz z innymi kawiarniami w Odaibie w Tokio, Dotonbori w Osace i Hakacie w Fukuoce

5. Dziewczyny z Beztroskiego kempingu utknęły w swoim pokoju, ale to nie znaczy, że ty też musisz. Seria będzie nadal promować swoją rzeczywistą scenerię w prefekturze Yamanashi w przyszłym miesiącu za pomocą specjalnego pociągu. „Laid-Back Camp @ Nashikko Express” będzie kursował 1, 2, 8 i 9 lutego między Yamanashi i Shizuoką na linii JR Minobu. Pociąg zamieni się w sprzedawcę Mini Laid-Back Camp z przedmiotami, które można kupić tylko w pociągu.

Przedmioty obejmują przejrzysty zestaw teczek, deskę do krojenia Nashikko odpowiednią na kemping, sześć różnych przypinek, naturalnej wielkości główkę Nashikko Express oraz cztery akrylowe stojaki wzorowane na nowej kluczowej sztuce współpracy.

Specjalny pociąg będzie kursował w połączeniu z kampanią widokową obejmującą pięć miast w obszarach Kyōnan i Fujikawa w Yamanashi. Turyści mogą brać udział w regionalnych wydarzeniach i odbierać oryginalne dramy audio Beztroskiego kempingu i inne towary.

Aby uzyskać dramę audio, podróżni muszą udać się do każdego z pięciu wyznaczonych punktów i zalogować się na specjalnej stronie za pomocą kodu QR. Dramy dźwiękowe koncentrują się na każdej z lokalizacji i na ich wyjątkowości. Podróżni, którzy udadzą się na wszystkie pięć miejsc, otrzymają dodatkowe nagranie. Kody QR znajdują się w kilku lokalizacjach w każdym z następujących pięciu miast:

Ichikawamisato: Daimonhirin Park, Mitama Hot Springs, Ichikawa-Daimon Station, Name Stamp Museum

Fujikawa Town: Michinoeki Fujikawa, Fujikawacho Exchange Center Shionohana, Mahora Hot Spring, Kajika no Yū Spa

Hayakawa: Minami Alps Plaza Cafe, Kominka Cafe Kagiya, Fumoto no Chokubai Grocery

Minobu: Kaiogonmura Yunookukinzan Museum, Nakatomi Washi no Sato, Minobu Station

Nanbu: Nanbu no Yu Spa, Roadside Station Nanbu, Roadside Station Tomizawa

Kampania kończy się 31 marca. Jeśli odwiedzający będą potrzebować pomocy w poruszaniu się, magazyn podróżniczy Rurubu wyda przewodnik Beztroski kemping 4 lutego. Magazyn będzie zawierał lokalizacje widoczne w mandze przez cały dziewiąty tom, w tym postacie z liceum, ławkę, na której zasnęła Nadeshiko, i trasy szkolne.

Przewodnik może być przydatny, jeśli ktoś, kto chce szybko znaleźć swoje miejsca pielgrzymek. W mieście Minobu odbędzie się bezpłatny dzień, aby odwiedzić Motosu High School, scenerię anime i dramy. Drama Beztroski kemping jest faktycznie kręcona w szkole, a odwiedzający zobaczą scenę podczas kampanii w lutym, a nawet mogą obozować na terenie szkoły.

Magazyn zawiera także wywiady z obsadą na temat produkcji anime i miejsc, w których chcieliby kiedyś podróżować. Jako dodatkowy bonus numer będzie zawierał przepisy na potrawy z serii takie jak hotpot gyoza i sukiyaki z pomidorów.

Beztroski kemping utrzymał silną obecność turystyczną w Yamanashi i Gifu z niezaprzeczalnym sukcesem. Niedawne badanie wykazało, że pięć wydarzeń zorganizowanych w 2018 r. przyniosło 85 mln jenów (765,000 $) dochodów, a odwiedzający spędzili o 40% więcej niż średnia turystyka w przeszłości.

ROOM CAMP, short spinoff anime Beztroskiego kemping,u miał swoją premierę w tym miesiącu, a Crunchyroll transmituje serię. W przygotowaniu jest drugi sezon Beztroskiego kempingu i film. Premiera pierwszego anime miała miejsce w styczniu 2018 r.

6. Gintama nigdy nie wstydził się pokazywać skóry do swoich towarów, czy to bardzo sprośny wazon, czy najbardziej niewygodny widelec na świecie. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że „Gintama: W wannie, zarówno ciało, jak i umysł to naga kolekcja (Gintama: In the Bath, Both the Body and Mind are Naked Collection)” może być drogą czysto fanowską, ale nagrody brzmią tak głupio, jak można się spodziewać.

Kolekcja będzie sprzedawana w sklepie internetowym Rakuten przez około trzy tygodnie, począwszy od połowy lutego. Loteria ma siedem nagród, od „S” do „F”, a wszystkie mają motyw kąpielowy, w rzeczywistości wyglądają jak prawdziwe wanny. Nagroda S jest wymieniona jako jedno z dwóch tradycyjnych drewnianych wiader do kąpieli. Nagroda A to jedna z pięciu odmian ręczników kąpielowych, a nagroda B to jeden z pięciu plakatów kąpielowych w formacie B2.

Nagroda C to jedna z pięciu akrylowych podstawek, nagroda D jest jedną z pięciu rodzajów ściereczek, nagroda E to jeden z 5 zestawów dwóch przezroczystych plików, a nagroda F to jedna z 15 przypinek. Uczestnicy, którzy zdobędą nagrody S, A lub B, mogą wybrać ilustrację, którą chcą dla swojej nagrody. Nowe losowe nagrody będą również przyznawane co tydzień.

Witryna kampanii pokazuje ocenzurowane zdjęcie Gintoki w wannie i doda cztery kolejne później.

30 stycznia ujawniono jeszcze dwie postacie, a jedna nie jest nawet człowiekiem.
„Gintama: In the Bath, Both the Body and Mind are Naked Collection ”, dodał Shinpachiego Shimurę w kąpieli bąbelkowej, z oczami skierowanymi w dół w kierunku… cokolwiek tam ocenzurowanego.
Następne zdjęcie to dwójka z udziałem Kagury w pełnym ubraniu (płacz więcej) i Sadaharu, który był ostatnim razem, psem.

Dwa kolejne zdjęcia zostaną wkrótce udostępnione

7. Activ8, firma, która zarządza Kizuną Ai i innymi wirtualnymi talentami YouTuber, zgłosiła całkowity deficyt w wysokości 675 mln jenów (6,1 mln $) w trzecim kwartale 2019 r. Oświadczenie o zatrzymanych zyskach wyniosło 720 mln jenów (6,6 mln $).

Activ8 został założony w 2016 roku przez Takeshiego Osakę. Firma zarządza projektem upd8, który składa się z około 50 wirtualnych talentów, w tym Kizuna Ai. W sierpniu 2018 r. Activ8 zebrał około 600 mln jenów (5,5 mln $) w akcjach stron trzecich od inwestora venture capital Makers Fund i tokijskiego producenta gier Gumi.

Kanał Kizuna Ai na YouTube „A.I. Channel” został uruchomiony w 2016 roku. Od tego czasu stała się najpopularniejszym na świecie wirtualnym YouTuberem i znajduje się na liście „szanowanych na całym świecie Japończyków” Newsweek Japan
8. Sędzia Takuya Miyama z Pierwszej Petty Bench Sądu Najwyższego Japonii odrzucił 27 stycznia apelację projektanta Akashiego Takahashiego (56), który został skazany w 2016 r. za tworzenie i sprzedaż realistycznych grafik komputerowych (CG) nagich nieletnich dziewcząt. Takahashi oddalił apelację od zarzutów poprzedniego sądu, a Sąd Najwyższy potwierdził wcześniejszy wyrok Sądu Najwyższego w Tokio, podtrzymując wyrok winy oskarżonego i grzywnę w wysokości 300 000 jenów (2 700 $).

Miyama stwierdził: „Pornografia dziecięca to przedstawienie tego, co można wizualnie rozpoznać jako ciało dziecka. Ponieważ CG opiera się na faktycznych fotografiach nagich dzieci i przedstawia ciało dziecka, jest to pornografia dziecięca”.

Takahashi został aresztowany w 2013 r. za rozpowszechnianie własnej kolekcji zdjęć składającej się ze zdjęć młodych dziewcząt, które zostały zeskanowane z książek fotograficznych opublikowanych w latach 80. i na początku lat 90. Obrazy zostały zmodyfikowane za pomocą oprogramowania do edycji, dzięki czemu fryzury, odcienie skóry i niektóre pozy różniły się od zdjęć opublikowanych w oryginalnych książkach. Takahashi był pierwszą osobą aresztowaną za realistyczne obrazy CG zgodnie z japońskimi przepisami dotyczącymi pornografii dziecięcej.

Przed ustawą o pornografii dziecięcej z 1999 r. książki fotograficzne nagich młodych dziewcząt były szeroko rozpowszechniane w Japonii. W tym czasie wyraźne zdjęcie bez cenzury można było opublikować tylko wtedy, gdy osoba na zdjęciu nie miała włosów łonowych. Chociaż oryginalne książki nie opisywały aktywności seksualnej, zgodnie z prawem z 1999 r. można je zaklasyfikować jako „pornografię dziecięcą typu 3”, w której „małoletni jest całkowicie lub częściowo rozebrany, a przedstawienie wizualne pobudza seksualnie”. Kolekcja zdjęć Takahashiego została wyprodukowana w 2009 roku.

W 2016 r. Sąd orzekł, że 3 z 34 zdjęć wymienionych przez prokuraturę były wystarczająco realistyczne, aby zidentyfikować dziewczyny, na których były oparte, a zatem niezgodne z prawem. Sąd ukarał Takahashiego 300 000 jenów i skazał go na rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata. Takahashi stwierdził, że nie jego intencją było tworzenie pornografii dziecięcej, i odwołał się od wyroku.

Sąd Najwyższy w Tokio spotkał się w styczniu 2017 r. podczas procesu apelacyjnego Takahashiego. Sędzia przewodniczący Yoshifumi Asayama uchylił poprzednie orzeczenie i ograniczył wyrok Takahashiego do kary jedynie 300 000 jenów. Asayama skomentował: „W przypadkach, gdy prawdziwy obraz dziecka został narysowany wiernie i można go rozpoznać, CG to także pornografia dziecięca”. Ponieważ jednak zdjęcia źródłowe są stare, Asayama powiedział również, że zdjęcia te prawdopodobnie nie naruszają praw dzieci.

Zgodnie z obowiązującymi w Japonii przepisami dotyczącymi pornografii dziecięcej obrazy wykorzystujące prawdziwe modele w wieku poniżej 18 lat, w tym rysunki, mogą być klasyfikowane jako pornografia dziecięca. W 2014 r. Japonia uchwaliła ustawę zakazującą posiadania pornografii dziecięcej, ale ustawa nie kara przedstawień ich w mandze i anime.

Biuro Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych ds. Praw Człowieka opublikowało nową wersję swoich „Wytycznych dotyczących wdrażania protokołu fakultatywnego do Konwencji o prawach dziecka w sprawie sprzedaży dzieci, dziecięcej prostytucji i pornografii dziecięcej ” 10 września. Zgodnie z art. 2 oryginalnego dokumentu OPSC pornografię dziecięcą definiuje się jako„ wszelkie przedstawienie, w jakikolwiek sposób, dziecka zaangażowanego w rzeczywiste lub symulowane jawne czynności seksualne lub jakiekolwiek przedstawienie części seksualnych dziecka głównie do celów seksualnych ”. Nowe wytyczne precyzują, że wyrażenie „w jakikolwiek sposób” w tej definicji odzwierciedla „szeroki zakres materiałów dostępnych w różnych mediach, zarówno online, jak i offline”. Komitet przyjął wytyczne w maju 2019 r.

9. Hello Kitty kontynuuje swoją wyprawę do świata gigantycznych robotów dzięki nowej współpracy. Gorący od uczenia Amuro Ray znaczenia przyjaźni, nowy bot Hello Kitty jest przekształcającym pociągiem dzięki uprzejmości Shinkaliona.
Ta transformująca zabawka zostanie wydana w Japonii w marcu i będzie oparta na prawdziwym pociągu Hello Kitty, który jedzie ze stacji Shin-Osaka w Osace do stacji Hakata w Fukuoce. Opisano, że robot zawiera moc, która może uszczęśliwić otaczających go ludzi. Pociąg jest mierzony jako „pięć ciężarówek z jabłkami” i tak ciężki jak „trzy ciężarówki z jabłkami”. Unikalne oznaczenie to sama Hello Kitty, która ma pięć jabłek wzrostu i waży aż trzy jabłka.

Transformujący pociąg Hello Kitty pojawi się w reklamie anime na kanałach Shinkalion i Takara Tomy na YouTube 28 lutego. Film pokaże piękną transformację Hello Kitty i jej różne zdolności do rozprzestrzeniania szczęścia. 29 stycznia ujawniono kilka zdjęć i projektów postaci z nadchodzącej reklamy.

Shinkansen Henkei Robo Shinkalion the Animation to telewizyjna adaptacja anime z linii zabawek Shinkalion Takary Tomy. Premiera anime odbyła się w zeszłym roku. Film anime Gekijō-ban Shinkansen Henkei Robo Shinkalion: Mirai Kara Shinsoku no ALFA-X (Shinkansen-Transforming Robot Shinkalion the Movie: The Mythically Fast ALFA-X That Came From Future) został otwarty 27 grudnia.

W 2018 roku anime Shinkalion poświęciło odcinek crossoverowi z Neon Genesis Evangelion. Odcinek obejmował występy aktorek głosowych Megumi HayashibaryYuko MiyamuryMegumi Ogaty i Junko Iwao (Tomoyo Daidouji w Card Captor Sakura, Sally S. Ford w Macross 7, Kazuko Saotome w Madoce, Akane Higurashi w Mai-HiME, Akane Soir w Mai-Otome, Mima Kirigoe w Perfect Blue, Lefina Enfield w Super Robot Taisen OG, Sayuri Yumoto w Tamako, Serika i Ayaka Kurusugawa w To Heart, Haruna Otoo w Working) jako Rei, Asuka, Shinji i Hikari odpowiednio.

Hello Kitty ciężko pracuje nad obwodem robota, pojawiając się we wszechświecie Gundam i nowym pociągu transformacyjnym wprowadzonym w ciągu kilku tygodni od siebie. Robot Chogokin Hello Kitty powraca z ulepszeniami Gundam i Zaku.

Nowe wersje, wprowadzone po raz pierwszy z okazji 40. rocznicy maskotki i linii Bandai - Chogokin, to połączenie Hello Kitty i RX-78-2 Amuro Raya i Zaku II Chara. Obie wersje będą dostępne do zakupu w lipcu. Oficjalny kanał Bandai Spirits na YouTube rozpoczął transmisję animowanej reklamy, aby pochwalić się nowymi mechami Hello Kitty. Film zawiera napisy w języku angielskim.

Na filmie Hello Kitty wsuwa skórkę od banana i traci mech Chogokin w kałuży wody. Nagle Lalah wstaje z jeziora w nawiązaniu do bajki Ezopa o Uczciwym Drwalu i pyta, który mech Hello Kitty wrzucił „The White Devil” lub „The Red Comet”. Hello Kitty odpowiada szczerze i otrzymuje w nagrodę nowe mechy. Coś podobnego widziałem w jednym z odcinków Doraemona. Zapewne takich nawiązań mogło być więcej.

Chogokin Hello Kitty współpracował również z Mazinger Z w 2016 roku

10. Projekt Mobile Suit Gundam z okazji 40. rocznicy Gundama trwa do 2020 roku i rozpoczyna nowy rok we współpracy z J.League, japońską profesjonalną ligą piłkarską. 29 stycznia projekt wydał kluczową oprawę wizualną przedstawiającą Gundama w barwach J.League kopiącego Haro w stylu piłki nożnej.

Kanał Gundam na YouTube opublikował również animowany film 3D w celu promowania współpracy, pokazując różne stroje Gundam i Zakusa biorące udział w meczu piłki nożnej (Uwaga: ten film jest zablokowany do regionu w Japonii).

Modele Gundam i Haro przedstawione w kluczowej oprawie będą dostępne w sprzedaży 8 lutego. Będą one dostępne do kupienia na Saitama Stadium 2002, sklepie internetowym J.League oraz w różnych sklepach klubowych i sklepach sportowych J.League w okolicy Japonii.
Oficjalna strona współpracy opublikowała również podgląd 20 nowych modeli Gunpla, które zostały stworzone w barwach klubów J.League. Więcej informacji o nich zostanie opublikowanych na stronie internetowej w przyszłości.

40-lecie Mobile Suit Gundam zawiera między innymi ekscytujące nowe projekty anime i epicką walkę z Hello Kitty

11. Japońska piosenkarka i wokalistka Vocaloid, Eve, ma wiele animowanych teledysków, z których dwa są prowadzone przez Wit Studio. Jego najnowszy teledysk jest dwojaki; promuje singiel Eve „kokoroyoho” (Heart Forecast) i batony Lotte Ghana Pink Chocolate.

W reklamie trzej przyjaciele czają się na swoje sympatie i próbują wymyślić idealną czekoladę na Walentynki.

Podobnie jak poprzednie teledyski Eve, Nobutaka Yoda (Your Name, reżyser zwiastuna Eiga Doraemon: Nobita no Takarajima) wyreżyserował wideo. Atsushi Saito (Black Fox) zaprojektował postacie, a ENISHIYA Inc. (reklamy Weathering With You) wyprodukował animację.

Nowy album Eve, Smile, ukaże się 12 lutego w wydaniach specjalnych i standardowych. „Smile Edition” zawiera płytę CD, DVD i broszurę w specjalnym pudełku

12. Najnowsza obsada spektaklu The Rising of The Shield Hero. Sztuka odbędzie się w Cool Japan Park Osaka TT Hall w Osace w dniach 27–29 marca. Następnie odbędzie się w Theater Sun-mall w Tokio w dniach 2–12 kwietnia.

Satoshi Ōgita (Bobjack Theater) reżyseruje sztukę, a scenariusz napisał Kaori Moriyama (Bobjack Theater). Producentem jest Kazuki Unebasami ze Scissors Blitz, a Scissors Blitz zajmuje się także planowaniem i produkcją

13. Podczas Nadeshiconu (3-5 kwietnia w Québec City Convention Centre w Québec City (10-lecie Nadeshiconu)) pojawi się szef Studia Trigger - Masahiko Otsuka. Otsuka zadebiutował w branży anime jako asystent reżysera przy filmie Szopy w natarciu Studio Ghibli w 1992 roku (film wyszedł w 1994 roku). Otsuka pracował przy takich anime jak: Neon Genesis Evangelion, Kill la Kill, Panty & Stocking with Garterbelt, Kiznaiver, Little Witch Academia, Fruits Basket 2001, FLCL, Tengen Toppa Gurren Lagann, a ostatnio przy Promare
14. Masz naprawdę ważną książkę, którą chcesz pochwalić się jak król? Anime Fate / Grand Order Absolute Demonic Front: Babylonia wydaje okładkę książki, która przypomina kamienną płytę, którą Caster Gilgamesh trzyma w składzie 15 nowych przedmiotów. Okładka książki będzie kompatybilna z książkami o wysokości do 152 mm i jest wyposażona w wewnętrzny pasek, który mocno przytrzyma książkę.
Kolejnym nowym przedmiotem są czarne rękawiczki, które Ritsuka nosi w anime, które można nosić podczas korzystania z ekranu dotykowego smartfona. Inne przedmioty to etui na karty, koszulki, kubki, bluzy i torby z nadrukowanymi różnymi grafikami postaci. Reprezentowane postacie to maskotka Fou, bohaterka Mash i inne popularne postacie, takie jak Ishtar i Ereshkigal.

Produkty są dostępne w przedsprzedaży w sklepie internetowym Cospa i mają zostać wysłane w kwietniu. Będą również dostępne do wcześniejszego zakupu na stoisku Cospa podczas zimowego festiwalu Wonder Festival 2020, który odbędzie się 9 lutego w centrum kongresowym Makuhari Messe w Chibie.

Premiera anime Fate / Grand Order Absolute Demonic Front: Babylonia miała miejsce w Japonii 5 października. Serial będzie emitowany przez 21 odcinków do marca 2020 roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CO NIECO O SOBIE - SERIALE

KRESKÓWKI 1. Nick van Dyk, jeden z szefów Activision Blizzard Studios pochwalił się na swoim profilu na portalu LinkedIn kilkoma projekt...